czwartek, 22 września 2016

każdy rodzic o tym wie... czego dziecko jego chce :)

hej hej to znów ja ;)
za oknem coraz szybciej robi się ciemno, więc dziś przybywam z kolorową kartką :)
 
Jak zaznaczyłam w tytule.. każdy rodzic o tym wie - czego dziecko jego chce.
Wielu małych chłopców ma przysłowiowego "bzika" na punkcie aut ;),
dlatego też centralną część urodzinowej kartki stanowi czerwony samochodzik.
Otoczony piękną ramką z fabryki weny wywołałby uśmiech na niejednej chłopięcej buźce.
a Wy jak na niego patrzycie uśmiechacie się ?
Każdy z nas chciałby być posiadaczem takiego stylowego pojazdu.
 
 
zapraszam do oglądania :)
 





 
 
 
 
Do swojej pracy użyłam :
 
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/6851a820762b0aee5992a2e556e5c612.jpg
 oraz
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/e3f967e8d722bb8d69bc844b2da64695.jpg
 
 
Kochani pamiętajcie o naszym trwającym wyzwaniu. Nie przegapcie go!
 
Mówiłam do Was ja - Agata
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia